Regulamin sklepu
Właścicielem sklepu internetowego: witryny ZEGARKIzPOLSKI.pl jest
Firma:
Remigiusz Pękala
al. Wyszyńskiego 106/60
94-050 Łódź
posiadająca NIP 7261870844 i REGON: 471303916.
- Sklep internetowy ZEGARKIzPOLSKI.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.
- Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
- W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu: sklep@zegarkizpolski.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
- Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.
- Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.
- Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.
- Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
- Sklep ZEGARKIzPOLSKI.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
- Zamówienia składane przez stronę ZEGARKIzPOLSKI.pl, lub email: sklep@zegarkizpolski.pl przyjmowane są do realizacji codziennie, a wysyłka planowana jest w następny dzień roboczy następujący po dniu przyjęciu zamówienia.
- potwierdzenie przyjęcia zamówienia odbywa się przez przez email po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Zamówienie które nie zostanie opłacone w terminie 7 dni od daty złożenia zostaje anulowane.
- Istnieją następujące formy płatności :
- Przelewem na konto (97 2030 0074 5996 0101 0123 4485)
- Za pomocą platformy przelewy24.pl
- Za pomocą platformy PayPal
- Istnieją następujące formy dostawy :
- Kurier DPD lub DHL
- Paczkomat Inpost
- Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy + czas dostawy.
- Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 2 dni roboczych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu obsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
- Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy
- Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mail lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
- Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 24.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona..
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
- W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
- W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień – REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email: sklep@zegarkizpolski.pl
- Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
ZEGARKIzPOLSKI
Remigiusz Pękala
al. Wyszyńskiego 106/60
94-050 Łódź - Złożenie zamówienia w sklepie internetowym ZEGARKIzPOLSKI.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.