Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego: witryny ZEGARKIzPOLSKI.pl jest

Firma:
Remigiusz Pękala
al. Wyszyńskiego 106/60
94-050 Łódź
posiadająca NIP 7261870844 i REGON: 471303916.

  1. Sklep internetowy ZEGARKIzPOLSKI.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.
    • Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
    • W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu: sklep@zegarkizpolski.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
  2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.
  3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony. 
  4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.
  5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
  6. Sklep ZEGARKIzPOLSKI.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.  
  7. Zamówienia składane przez stronę ZEGARKIzPOLSKI.pl, lub email: sklep@zegarkizpolski.pl przyjmowane są do realizacji codziennie, a wysyłka planowana jest w następny dzień roboczy następujący po dniu przyjęciu zamówienia.
  8. potwierdzenie przyjęcia zamówienia odbywa się przez przez email po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  9. Zamówienie które nie zostanie opłacone w terminie 7 dni od daty złożenia zostaje anulowane.
  10. Istnieją następujące formy płatności :
    • Przelewem na konto ( 66 2490 1028 7000 0451 0123 4485)
    • Za pomocą platformy przelewy24.pl
    • Za pomocą platformy PayPal
  11. Istnieją następujące formy dostawy :
    • Kurier DPD lub DHL
    • Paczkomat Inpost
  12. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy + czas dostawy.
    • Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 2 dni roboczych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu obsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
    • Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy
  13. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mail lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
  14. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.
  15. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń.
  16. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  17. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  18. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 24.
  19. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona..
  20. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  21. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
  22. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
  23. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień – REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email: sklep@zegarkizpolski.pl
  24. Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
    ZEGARKIzPOLSKI
    Remigiusz Pękala
    al. Wyszyńskiego 106/60
    94-050 Łódź
  25. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym ZEGARKIzPOLSKI.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  26. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.